صفحه اصلي > خبر 
بروز رسانی: 1395-10-6 - 17:19:44
 


  نسخه چاپي    ارسال به دوست


 

سیاست و راهبرد توزیع برق تهران بزرگ، ارائه کلیه خدمات به صورت غیرحضوری

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در نشست جانبی این بازدید که صبح روز سه شنبه، پانزدهم آبان ماه سال جاری، با حضور حسین صبوری، مدیرعامل و هیات همراه برگزارشد؛ مهندس صبوری، ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و تشکر و قدردانی از تلاش و زحمات مدیر و همکاران منطقه برق فردوسی گفت: اولویت اصلی و استراتژیک شرکت، تامین برق و پایداری شبکه و تاسیسات با هدف ارائه خدمات شایسته و با کیفیت به مشترکان می باشد
وی با اشاره به فعالیت های ارزشمند همکاران در گذر از پیک تابستان 97 و برنامه های گذر از زمستان سال جاری گفت: با استفاده از ارتقا نقاط قوت و رفع نقاط قابل بهبود مدیریت پیک بار تابستان گذشته، از هم اکنون باید برنامه و فعالیت های لازم در خصوص گذر از پیک تابستان 98 و آمادگی کامل در حفظ و پایداری شبکه، با توجه به شروع فصل سرما و بارش در دستور کار قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت افزود: استفاده کامل و بهینه از منابع موجود، حفظ دارایی ها و منابع شرکت و اتخاذ تدابیر لازم برای راهبری و مدیریت مجموعه و همچنین اصلاح روش ها و بازنگری در فرآیندهای اجرایی و خدماتی با هدف تسریع و تسهیل در ارائه خدمات با شفافیت کامل و در چارچوب قانون و مقررات جز تکالیف اصلی تمامی همکاران می باشد.
مهندس صبوری با تاکید بر ارائه خدمات به صورت غیرحضوری و یکپارچه گفت: یکی از دغدغه های اصلی این شرکت ارتقا رضایتمندی مشترکان می باشد و ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه 1521، به عنوان سیاست و راهبرد توزیع برق تهران بزرگ و همچنین استقرار میز خدمت با هدف طرح تکریم و بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع در مناطق 22 گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در طبقه همکف و ورودی ساختمان، برخی از اقدامات اساسی این شرکت در این راستا می باشد.
در پایان این نشست، مهندس شهریاری، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های منطقه در شش ماهه نخست سال، اتمام عملیات جایگزینی کابل خودنگهدار با شبکه هوایی فشارضعیف سیمی در سال جاری و حذف تمام شبکه سیمی منطقه به میزان 240 کیلومتر، انعقاد 340 تفاهم نامه مدیریت مصرف و نصب 37 دستگاه لوازم اندازه گیری بر روی مولدهای خود تامین برای کاهش پیک تابستان، بهره برداری از 84 پروژه از 92 پروژه گذر از تابستان، کاهش زمان بررسی درخواست های تامین برق در مرحله بازدید، ایجاد فرایند کنترلی برای مامورین فشار ضعیف جهت بهبود زمان رفع خاموشی ها (SAIDI) و تجهیز اکیپ پوششی در زمان تعویض شیفت به منظور افزایش بهره وری را به عنوان برخی از اقدامات شاخص این منطقه عنوان کرد.
گفتنی است، در پایان این بازدید، مهندس صبوری از سامانه ارائه خدمات غیرحضوری، میزخدمت، خدمات مشترکین و بخش های دیگر این منطقه بازدید کرد.

 

 


١٦:٠٥ - 1397/08/15 عدد : ٧٠٨ تعداد نمایش : 327

خروج




سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال