صفحه اصلي > خبر 
بروز رسانی: 1398/07/8 - 15:34:19
 


  نسخه چاپي    ارسال به دوست



 

حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در سامانه الکترونیکی مردم و دولت " سامد"

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، صبح روز یکشنبه،دهم شهریور ماه، با حضور در استانداری تهران، از طریق سامانه "سامد" تلفن ۱۱۱پاسخگوی تلفنی مشترکان فهیم پایتخت بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، صبح روز یکشنبه،دهم شهریور ماه، با حضور در استانداری تهران، از طریق سامانه "سامد" تلفن ۱۱۱پاسخگوی تلفنی مشترکان فهیم پایتخت بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ مهندس حسین صبوری، مدیرعامل شرکت، به منظور رسیدگی و پاسخگویی به مردم شریف پایتخت روز یکشنبه، دهم  شهریور ماه از ساعت 10 تا 12در سامانه سامد ۱۱۱ حضور پیدا کرد.

 

بنابراین گزارش؛ این سامانه در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، در جهت ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم راه اندازی شده است.
گفتنی است؛ مردم تهران از طریق سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) با ثبت مطالبات خود بصورت غیر حضوری می توانند همزمان با کاهش مراجعات، روند رسیدگی به مسائل و مشکلات خود را تسریع ببشخند. این سامانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت می باشد بدین منظور که مردم بتوانند در کوتاهترین زمان و با ساده ترین روش و ابزار ممکن مشکلات خود را با مسئولان مربوطه مطرح و پاسخ مرتبط را دریافت کنند.

 

 

 

سمیرا رضایی- روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

 

 


٠٩:١٩ - 1398/06/11 عدد : ٩٤٣ تعداد نمایش : 479
امتیازدهی

خروج




سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال