صفحه اصلي > خبر 
بروز رسانی: 1398-7-8 - 15:34:19
 


  نسخه چاپي    ارسال به دوست



 

تهرانی ها در صورت اعتراض به قبوض برق الکترونیکی، با تلفن 1521 تماس بگیرند

مشترکان برق پایتخت در صورت اعتراض به مصارف ثبت شده و مبالغ قبوض الکترونیکی، بدون نیاز به مراجعه حضوری به مناطق برق، با سامانه تلفنی 1521 تماس بگیرند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ مسعود عزیزی؛ معاون فروش و خدمات مشترکین این شرکت با تاکید بر این که مشترکان تهرانی برای دریافت خدمات در حوزه برق، نیازی به مراجعه حضوری به مناطق برق ندارند و خدمات مورد نیاز شهروندان از طریق میزخدمت الکترونیکی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir   قابل ارائه است گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم کاهش تردد های شهری، استفاده از خدمات غیرحضوری در شرایط کنونی کشور از اهمیتی دوچندان برخوردار است و به همین دلیل از تمامی مشترکان درخواست داریم با استفاده از درگاه اینترنتی این شرکت و اپلیکیشن همراه برق تهران، درخواست های خود در زمینه فروش انشعاب، خدمات پس از فروش و صورت حساب قبوض را ثبت و پیگیری کرده و اکیدا از مراجعه به مناطق 22 گانه برق پایتخت خودداری کنند.

عزیزی همچنین خاطرنشان کرد اگرچه فرایند قرائت لوازم اندازه گیری و صدور قبوض الکترونیکی، به دقت اجرایی شده و رصد می شود اما چنان چه مشترکان نسبت به ارقام قرائت شده کنتور ملک خود و یا مبالغ صادره، اعتراض داشته و یا برای پیگیری سوالات خود نیاز به مکالمه با کارشناسان این شرکت دارند می توانند در ساعات اداری با تلفن چهار رقمی 1521 تماس بگیرند. 

 

 

 

 

 

محمدعلی منصوری-روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

 

 


١٢:٢٧ - 1399/07/16 عدد : ١١٧٥ تعداد نمایش : 1299
امتیازدهی

خروج




سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال