صفحه اصلي > خبر 
بروز رسانی: 1398-7-8 - 15:34:19
 


  نسخه چاپي    ارسال به دوست



 

ارائه تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به شکل غیرحضوری

مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را بدون نیاز به مراجعه به مناطق برق و به شکل غیرحضوری، دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ با توجه به زیرساخت های طراحی شده در این شرکت در راستای اهداف دولت الکترونیک و تکریم مشترکان و به منظور کاهش نیاز به مراجعه حضوری به مناطق 22 گانه برق، مشترکان این شرکت قادر هستند خدمات مورد نیاز خود را اعم از دریافت ریز اطلاعات قبض برق مصرفی، تغییر نام اشتراک، جابجایی یا اصلاح لوازم اندازه گیری، تغییر قدرت انشعاب، خریداری انشعاب جدید وآزمایش کنتور، به شکل غیرحضوری، دریافت کنند.

بر اساس این گزارش؛ مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می توانند از طریق تماس با مرکز جامع خدمات غیرحضوری با شماره تلفن چهار رقمی 1521، درگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir، نصب و استفاده از نرم افزار همراه برق تهران و یا تماس با سامانه فوریتهای برق با شماره 121 به شکل شبانه روزی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

همچنین مشترکان قادر هستند شکایات خود را در خصوص تخلفات و یا قصور احتمالی در رسیدگی به درخواست های اداری، به شماره تلفن 85121  اعلام و پیگیری کنند.

 

 

 

محمدعلی منصوری-روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

 

 


١٣:٢٩ - 1398/12/04 عدد : ١٠٥١ تعداد نمایش : 2864
امتیازدهی

خروج




سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال